קידום אתרים

קידום אתרים אורגני הינו תחום המתפתח במהירות ומספק פלטפורמה לבעלי עסקים המבקשים להשיג לקוחות פוטנציאלים
אשר חיפשו את מוצריהם והגיעו לאתר שלהם. 
כל פרויקט קידום אתרים אורגני מתחיל במחקר ביטויי המפתח לקידום.

את ביטויי המפתח הראשיים בעלי נפח החיפוש הגבוה נשים בראש הרשימה של הביטויים לקידום, ואליהם נצרף רשימה ארוכה
של ביטויים זנב ארוך בעלי נפח חיפוש נמוך ותחרות SEO נמוכה אך בעלי יחס המרה לקנייה גבוה.

כשבידינו הביטויים לקידום אנו ניגשים לשלבים הבאים:

אופטימיזציה לקוד האתר שיעמוד בתקנים ויהיה "רזה" ככל הניתן.
אופטימיזציה לתוכן העמודים על מנת להתאים אותם לביטויים אותם אנו רוצים לקדם.
הטמעת מסרים שיווקיים בתכנים על מנת לייצר הנעה לפעולה לגולש שירצה לפנות אלינו.
השגת קישורים חיצוניים לאתר ממגוון מקורות רלוונטיים על מנת לשפר את הדירוג שלנו בגוגל.

על מנת להגיע לדף הראשון בגוגל בביטויים תחרותיים יש להשיג כמות גדולה של קישורים רלוונטיים לאתר שלנו – אבל בכך לא תמה המשימה.

עלינו לוודא באמצעים סטטיסטיים (Google Analytics למשל  ) כי הגולשים נמצאים באתר פרק זמן סביר וכי אינם נוטשים אותו.
אתר בעל יחס נטישה גבוה לא ישיג כמות מספקת של לקוחות לבית העסק ובתוך כך גם יירד בדירוג של גוגל, וזאת בשל חוסר רלוונטיות לגולש.
קיימים עוד פרמטרים רבים אשר משפיעים על איכות הקידום, אבל קצרה היריעה מלהכיל.

למידע נוסף נוסף אודות קידום אתרים אורגני

פרטי התקשרות
שעות פעילות :
  • ראשון - חמישי 9:00 - 18:00
צור קשר